maanantai 1. heinäkuuta 2013

Läksiäis tunnelmia

Kun en nyt oikein tiedä miten tämän aloittaisin vaikka olis niin paljon sanottavaa aloitan toteamalla, että tänään ensimmäinen rehellinen lomapäivä ja STJ 7! Viikon päästä olen ihan paniikissa (en tosiaan ole jo nyt) :O

Mutta tosiaan viikonloppuun...

Idea oli alunperin istua perjantai-ilta meidän mökillä kaveriporukalla. Vois sanoo et oli aika täydellistä: kesä ilta, mahtavia ihmisiä, terassilla istumista ja grillailua, uusia tuttavuuksia (kulta toi muutaman kaverinsa mukanaan), hyvää musaa<3 (kiitos Ainon), välillä syvällisiä vakavia keskusteluja, mut pääosin naurua. On mulla kyl ihan parhaat kaverit <3

Niih ja sit tohon alunperin sanaan takaisin. Se perjantai-ilta meinaan vähän venähti d: Lauantai meni aamusaunassa ja heräillessä, sekä pitsalla. Sunnuntai puolestaan taas yhdessä syömällä ja rannalla istumisella, sekä katsomassa kesäteatteria, jossa meidän porukan ehdoton tuleva tähtinäyttelijä esiintyi! Illan kruunas viel se, että mentiin pelaileen rantalenttistä. Just tällänen kesän kuuluu olla lämmintä, hyvä seura, naurua, kädet mustelmilla pelaamisesta ja sitä et on hyvä olla just siinä hetkessä.

Mun tulee niin ikävä kaikkia rakkaita, kun ne lähtee opiskelemaan niin eri puolille Suomea, ja mä tuun oleen niin kiinni tossa intti-jutussa, et saa nähdä millon nähdään taas tollei koko porukka...
Onneks edes kulta jää ainakin puoleks vuodeks tohon lähelle niin pystyy näkemään ees sitä kohtuu paljon verrattuna muihin siviiliin jääviin rakkaisiin...
             Kiitos murut näitä mä tarviin! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti