maanantai 17. kesäkuuta 2013

Girly girl

Jotenkin alkaa tämä inttiin lähtö vaikuttaa mun alitajuntaankin. Haaveilen ja innostun kaikesta tyttömäisestä: mulla on tällä hetkellä pisimmät kynnet mitä varmaan puoleentoista vuoteen, oon innostunut kokeilemaan kampauksia, kun on taas pitkät hiukset (vaikka lopputulos on aina se, että lähden ulos hiukset ponnarilla niskassa tai suttuisasti ylös kasattuna). Haluaisin ostaa hirveesti kaikkia koruja, mutta kun ei uskalla, kun ajattelee "mulle tulee seuraavan vuoden aikana todella vähän tilaisuuksia käyttää koruja ja jos mun tyyli ja maku muuttuu enkä halua sit enään käyttää pieniä siroja koruja". Huokaus.

Vaikka mulle ei tuota ongelmaa elää viikkoa metsässä ja koluta mutaisena ojanpohjia, niin silti ei musta tule mitään poikatyttö, joka kulkee reisitaskuhousuissa ja miesten t-paidoissa. Tai ei sitä tiedä. Ehkä armeija tappaa mun naisellisuuden rippeet ja sit en halua enään pukeutua pitsipaitaan ja kynähameeseen ja kulkea kunnon koroissa... Epäilen. Oletan et mun halu pukeutua naisellisemmin korostuu entisestään. Arkena mä normaalisti en jaksa panostaa sen enempää, kuin vähän laittaa hiuksia, heittää farkut ja topin päälle ja vähän ripsaria ja valmis. Silti rakastan yli kaiken lähteä jonnekin juhliin tai ulos yöelämään kun on vihdoinkin syy laittaa itseään. Voi varata tunnin-puolitoista vain itselleen ja sille, että saa hiukset ja meikit kohdalleen. Miettiä jokaisen yksityiskohdan koruineen asusteineen.

Saa nähdä miten intti vuosi tulee mun naisellisuutta muuttamaan (jos nyt muuttaa ollenkaan). Ehkä musta tulee meidän parisuhteen äijä (noh eihän sellaista meidän suhteessa kyllä vielä olekaan) tai sit se, että olen yksi muista jätkistä intissä korostaa sitä, että haluan olla pieni ja hento nainen kotona ja käpertyä vain kullan kainaloon ja olla siinä turvassa maailmalta. Saa nähdä mitä tuleva vuosi tuo tullessaan, mutta sen tiedän, että vielä ennen inttiin lähtöä haluan lakata mun ennätyspitkät kynnet punaisella kynsilakalla, pukea ylleni upouudet pitsisortsit ja korkokengät, laittaa hiukset ja naama ja tanssia koko sydämeni kyllyydestä.

1 kommentti:

  1. voi että, täähän on hyvä et kirjotat intistä näin blogis, ja tsemii sinne sit, hyvin se menee! ♥

    VastaaPoista